Személyes áruátvétel: Péntek 08:30–16:30 • Rendkívüli nyitvatartás: December 5. péntek 08:30–12:00 • Utolsó szállítás és személyes átvétel az évben: December 19. péntek 08:30–16:30
Alumínium és rozsdamentes profilok, élvédők, vízszigetelések. Keringető és nagynyomású szivattyú, vákuumszivattyú és vákuumpumpa, átfejtő pumpa, levegőszivattyú és légpumpa. Levegőztető, kompresszor. Dízel önfelszívó üzemanyag töltő állomás 12V 24V és 230V kivitel. Minden ami szívás vagy fújás.

Webáruház - csak profiknak!

Kategóriák
Alumínium és rozsdamentes profilok, élvédők, vízszigetelések. Keringető és nagynyomású szivattyú, vákuumszivattyú és vákuumpumpa, átfejtő pumpa, levegőszivattyú és légpumpa. Levegőztető, kompresszor. Dízel önfelszívó üzemanyag töltő állomás 12V 24V és 230V kivitel. Minden ami szívás vagy fújás.

Webáruház - csak profiknak!

  • Kategóriák
    • Újdonságok
    • KÉSZLETKISÖPRÉS
    • Ipar - raktár - emelők
    • Építkezés - Felújítás
    • Szivattyú
    • Közlekedés, biztonság
    • Csörlő
    • Szelep
    • Rámpa
    • Elektronika - Mechanika
    • Hobbi - Barkácsolás
    • Újracsomagolt, szállítási sérült, cserélt akciós termékek
  • Szállítási információk
  • Miben segíthetünk?
    • Általános kapcsolatfelvétel
    • Termék visszaküldés
    • Gyakori kérdések
  • Viszonteladói program
  • Használati utasítások
  • Blog
  • Hírek
  1. Miben segíthetünk?
  1. Miben segíthetünk?
  2. Gyakori kérdések

Gyakori kérdések

Az alábbi válaszok az Aligvárom.hu webáruházhoz készültek. Ha további kérdése van, ügyfélszolgálatunk örömmel segít.

▾Hogyan tudok vásárolni?
A kiválasztott termékre/termékekre megrendelését webáruházunkon keresztül tudja rögzíteni.
▾Személyesen is átvehetem a rendelésem, vagy csak kiszállítanak?
A megrendelt termékeket nagytarcsai raktárunkban (Nagytarcsa, Cinkotai út 19) személyesen is át tudja venni Péntekenként 8:30- 16:00 között. A helyszínen készpénzzel és bankkártyával is tudja rendezni a megrendelése összegét. 
▾Hogy lehet Önöket megközelíteni?
Telephelyünk Nagytarcsán, az ipari övezetben található, közvetlenül az M0-s autóút közelében. Nyitvatartási időnk péntek 8:30 és 16:30 között van. Ebben az időben személyesen is várjuk vásárlóinkat.
▾Gépet szeretnék bérelni. Mi a menete ennek?
A Gépbérlést megelőzően webshopunkon keresztül kérjük,hogy adja le rendelését a kívánt bérelhető gépre. A Kosárban a tételnél piros színnel találja a bérleti szerződés kitöltésének funkcióját. A kiszolgálás gyorsítása érdekében kérjük, hogy ezt töltse ki, mert a foglaltsági naptárunk szerint a gépeink bérlési lehetősége is változhat. Ezzel el tudja kerülni Ön is azt, hogy feleslegesen elfáradjon hozzánk.Gépbérlés esetén hétfő, kedd, csütörtök, péntek 8:30-16:30, szerdán 10:30-16:30 között tudjuk fogadni. A gép bérléshez a kauciót csak készpénzben fogja tudni megfizetni!
▾Megrendelés előtt vagy után tudok e valakivel egyeztetni műszaki kérdés esetén?
Igen, szakképzett kollégáink készséggel válaszolnak műszaki jellegű kérdéseire telefonon és e-mailben. Segítünk a megfelelő termék kiválasztásában és a beépítési lehetőségek tisztázásában. Minden igyekezetünk ellenére előfordulhatnak olyan mélyreható kérdések, melyeket már kollégáink nem tudnak megválaszolni, ilyen esetben javasolni fogjuk tervező kollégák bevonását a projektbe.
▾Vállalnak kivitelezési szolgáltatást is, vagy tudnak ajánlani valakit, aki telepíti a termékeket?
Kivitelezést cégünk nem vállal és megbízható alvállalkozót sem tudunk ajánlani, ellenben a termékeinket tőlünk függetlenül is üzembe tudják helyezni a megfelelő kivitelező megtalálásával.
▾Mennyi időn belül szállítják ki a rendeléseket?
A raktáron lévő termékeket általában 1–3 munkanapon belül kézbesítjük. Külső raktárból érkező termékeknél a szállítási idő hosszabb lehet, de minden esetben a termékoldalon jelezzük a várható érkezést.
▾Ha azt látom a terméknél,hogy ,,raktáron", az azt jelenti,hogy Nagytarcsán elérhető,és azonnal átvehető?
Igen. Ha a termék „Raktáron”  státuszú, akkor az telephelyünkön elérhető, és előzetes értesítés után személyesen is átvehető.
▾Mi történik ha nem tudom azonnal átvenni a rendelésem az első pénteki alkalommal?
A megrendelt terméket maximum 20 napig díjmentesen tároljuk, majd efelett rendszerünk törli a rendelést.
▾Van-e máshol boltjuk?
Nincs, termékeink személyes átvételére kizárólag nagytarcsai telephelyünkön van lehetőség
▾Melyik futárcégekkel dolgoznak?
Több megbízható futárszolgálattal dolgozunk, köztük a GLS-sel, hogy a csomag biztonságban és gyorsan érkezzen meg. Részletesebb tájékoztatót az alábbi oldalon talál
▾Viszonteladói kedvezményt szeretnék kérni, hogy tudom megtenni?
Örömmel fogadunk minden viszonteladói megkeresését. Regisztrált viszonteladó partnereinknek egyedi, kedvezményes árakat is biztosítunk. Előzetesen mindenképp keressen meg minket a részletek miatt, hogy kollégáink el tudják Önnek küldeni az aktuálisan kihasználható kedvezményeinket és feltételeket.
▾Nagyobb értékű vásárlás esetében kaphatok valamilyen kedvezményt?
Nagy tételben való vásárlás esetén egyedi árkedvezményt tudunk biztosítani. Érdemes előre jelezni az igényt, hogy ajánlatot adhassunk.
▾Nem rendelhető a termék, amit kinéztem a webshopon. Kérhetek értesítést, ha újra vásárolható lesz a termék?
Igen, a termékoldalon található „Értesítést kérek” funkcióval e-mailben tájékoztatjuk, amint a termék újra raktáron lesz. 
▾Árajánlatot szeretnék kérni, hogyan járjak el?
Ha az árajánlatot csak cégen belül használnák fel, helyezze kosárba a terméket, majd a kosár oldalról tud készíteni PDF árajánlatot, amit jóváhagyásra oda tud adni a döntéshozónak. Ahhoz, hogy a saját cégadat is megjelenjen az árajánlaton regisztráció szükséges. Ha nagy volumeben kíván vásárolni kérem e-mailben vagy a kapcsolatfelvételi űrlapon adja meg a termék linkjét vagy vonalkódját, hogy miből szeretne kérni és hány darabot. Kollégáink rövid időn belül elkészítik az árajánlatot.
▾Az elektronikus számlát nem tudjuk befogadni,kérhetünk papíralapút?
Igen, külön kérésre papíralapú számlát is ki tudunk állítani, ez ügyben keresse ügyfélszolgálatunkat a rendelés leadása után közvetlenül, vagy írja be megjegyzésbe, hogy papír számlákt kér!
▾Ha esetleg mégsem felelne meg a termék visszahozhatom,és visszafizetik az árát?
Igen, a kézhezvételtől számított 180 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szerinti feltételek alapján. A termék visszaérkezése után a teljes vételárat visszautaljuk, ha mindent rendben találunk. Pontos feltételekről itt tájékozódhat.
▾Nem kaptam semmilyen értesítést a rendelésemről
Kérjük, ellenőrizze a spam/promóciós mappát e-mail fiókjában. Ha ott sincs értesítés, vegye fel velünk a kapcsolatot a chat-en keresztül, aki rendelési szám valamint email cím megadásával azonnal tájékoztatja a rendelése aktuális állapotáról. Ha az ott kapott információval nem elégedett kérje meg a chat-et hogy keressük a rendelésével kapcsolatban és rövid időn belül ügyfélszolgálati kollégáink felkeresik Önt.
▾Nem kaptam meg a számlát
Az elektronikus számlát automatikusan küldi rendszerünk a megadott e-mail címre. Ha nem kapta meg, ellenőrizze a spam/promóciók mappát, vagy kérje ügyfélszolgálatunkon újraküldését.
▾Megkaptam a terméket, de nem az, amit rendeltem. Hogyan tudom kicseréltetni?
Amennyiben nem a megrendelt terméket kapta, kérjük, azonnal jelezze ügyfélszolgálatunkon. A bejelentést fel tudja gyorsítani, ha a szöveges üzenet mellé csatol fényképet a termék dobozáról, valamint a terméken található bármelyik vonalkódról, ami nem a futár címkéje! Ezután mi gyorsan felkeressük Önt, vagy azonnal intézkedünk a megfelelő termék cseréjéről, és minden kapcsolódó költséget átvállalunk.
▾Meghibásodott a termék, amit vásároltam, hogy tudom igénybe venni a szervizelést?
Kérjük, hogy hiba esetén vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon. Gyorsítja az ügyintézést, ha a bejelentésben küld fényképet a termék hibájáról, ha tud rövid videót is tud feltölteni részünkre. Ha a videó túl nagy, küldje el részünkre egy videómegosztó (wetransfer) oldalon keresztül. Ezután kollégáink részletesen tájékoztatják a garanciális ügyintézés lépéseiről, és segítenek a javítás vagy csere gyors elindításában.
▾Hiányosan kaptam meg a rendelésem. Mi a teendő?
Kérjük, azonnal jelezze ügyfélszolgálatunknak a hiányzó tételeket. Mielőbb pótoljuk a hibát, és a hiányzó árut díjmentesen elküldjük.
▾A garanciaidőn belül Önökhöz kell fordulni,ha meghibásodik a termék?
Igen. A garanciális ügyintézés nálunk indul, mi felvesszük a kapcsolatot a gyártóval vagy forgalmazóval, és intézzük a javítást vagy cserét.

Oldaltérkép

 

    • Nyitóoldal

 

    • Termékek

 

Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
  • Kapcsolatfelvétel
  • Termék visszaküldés
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
  • Rólunk
  • facebook

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Exkluzív ajánlatok!


Feliratkozás után 2 hetente értesülhet a legfrissebb termékkínálatainkról és kedvező árainkról!

Feliratkozás
Árukereső.hu
paypal
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
  • Újdonságok
  • KÉSZLETKISÖPRÉS
  • Ipar - raktár - emelők
  • Építkezés - Felújítás
  • Szivattyú
  • Közlekedés, biztonság
  • Csörlő
  • Szelep
  • Rámpa
  • Elektronika - Mechanika
  • Hobbi - Barkácsolás
  • Újracsomagolt, szállítási sérült, cserélt akciós termékek
  • Szállítási információk
  • Miben segíthetünk?
    Miben segíthetünk?
    • Általános kapcsolatfelvétel
    • Termék visszaküldés
    • Gyakori kérdések
  • Viszonteladói program
  • Használati utasítások
  • Blog
  • Hírek
Belépés
Regisztráció
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.